Saturday, December 19, 2009

2112'09. ;)

Assalamualaikum..
Hi.. ;)

At the date..
21.12.86...
9.30 am..

yeaahh!! 1st time melihat dunia!!! ;D


nak jadi kecik balik!! ;p


Tomorrow..
21.12.09..
(tapi wonderprends kata tarikh ni xde dlm kalendar tahun ni.. hihi.. what eva lah! ;p)

I'm 23????? can't believe it!!! betul ke ni??

Tapi blum agi.. tunggu sok.. kul 9.30 am..
hehe..
Perasaan aku.. herm.. entah..
SPEECHLESS! hee

Zaman kegemilangan aku dan abe.. hehe

Apa pun.. syukur Allah panjangkan umur aku smpai ke angka ni..
kiranya dah 2 dekad 3 tahun aku hidup bernafas di sini..
huhu

ape la yg aku fikir time ni.. hee ;p

Perlukah berubah??
Em.. ntahla..
bagaimana nak act as 23 year old lady??
em... Just be myself.. am I right??

hehe..
tapi bbrapa buah sikap yg perlu diubah akan aku ubah..
Antaranya...
em.. xpelah.. hehe.. if nk tau tnya sdiri k..
xpun tanya org2 yg rapat ngan aku.. ;p

Apa pun aku bersyukurrr... :))

6 comments:

  1. happy birthday nurul hanani..semoga berbahagia selalu bersama keluarga dan sahabat terdekat. dipnjgkan umur, dimurahkan rezeki, diberikan kekuatan utk menepuhi hidup yg mendatang..n ditemukan jodoh terbaik

    ~kaka

    ReplyDelete
  2. weee~ happy birthday nani~
    semoga tercapai azam & cita2, sihat sejahtera & bahagiaaaaaa..
    comel giler gmbr 1st..
    nk jd kecik balik? hahaa..

    ReplyDelete
  3. Yg gambar 'kegemilangan kamu dan abe' tu dh mcm Atah pn ade..Hehe..Tang rambut cecah mata kot..Heee

    ReplyDelete
  4. Kaka:
    thanks a lot! Insya Allah.. mudah-mudahan.. ;)

    ReplyDelete
  5. Lila:
    Hee.. thanx.. tu la nk jadi kecik balik... hepi sokmo n sume orang manjekan.. hihi

    ReplyDelete
  6. Amuza Chan:
    Ha'ah.. Atah pinjam rambut ni kot.. heee.. well, thanx a lot fren!! wonderprens kawan sampai bila2! ;))

    ReplyDelete

What do U think?