Wednesday, November 18, 2009

ikut Jari.

Assalamualaikum..
Hi.. ;)

Baru jer lepas solat Isyak.. Herm.. actually camni lah rutin hari2.... lepas isyak, tengok TV, xpun online.. tp since last week my broadband ada problem.. so, seminggu yg lalu, malam-malam aku depan tv aje.. Herm.. camnilah namanya orang penganggur kot.. nak tunggu bulan depan utk tau tempat posting satu hal... herm.. penatnye jadi penganggur... huhu.. pastu bulan 1 lak baru lah berangkat kaki dari rumah...

Abah dah bising skit2 kat aku.. suh aku blajar tentang Java la, pastu microsoft pe benda lah.. huhu.. bukannya aku xnak, tp.... sape yg nak ajar aku..?? if nk masuk kelas, memang kena bayar, paling x pun beratus2 gak.. Herm.. katanya dengan ilmu tentang sume tu leh buat bnyk projek2 yg mendatangkan hasil.... herm.... xpelah... (alasan.. hee ;p) biarlah aku begini sementara aku berpagi berpetang bila kerja nanti... (adakah ini simbol orang yg xde matlamat?? huhu)... Biarlah aku jadi "suri rumah" sepenuh masa dulu buat sementara waktu ni.. hee

Herm... ni, aku mengeluh lagi ni... ntahla,, pe lah yg aku resahkan..... bukan pe, sejak duk umah lama2 ni, otak aku mcm agak 'beku' sket.. tambah2 ngan cuaca kat KB yg sentiasa sejuk dgn air hujan mencurah-curah.. lagi la beku hotak aku neh.... Paling x pun... kuar hang out ngan kawan2 dekat umah... Tp, since skrg hujan xhenti-henti.... so umah la jadi tempat berteduh...

Em... harap2 plan utk berkelah ngan kawan-kawan kat Pantai Melawi nanti berjaya lah.. Em, tp, risau gak memandangkan cuaca ni...... tp... xpelah.. no hal kot.. Insya Allah sume berjalan lancar.. (sedapkan hati.. hehe)

Meeting kali pertama.. ice breaking..?? hee ;p

Meeting latest.. Puyu kata meeting majlis tertinggi.. hehe.. hope success lah projek b4 raya haji ni.. ;)

K lah.. serius aku xde idea nk tulis pe.. memang jari aku menaip keyboard dengan sesuka hati beliau sahaja dengan arahan dari hati dan otak yg agak beku ketika ini.. hee.. pe lah yg aku merepek nih...

Thanks ye pada yg sudi baca smpai ayat terakhir ni.. hee... ;)

2 comments:

What do U think?