Thursday, November 19, 2009

bengang.

Assalamualaikum..
Hi..

Em, asalnya aku nk post benda lain kat sini.. tp tetiba lak mood aku hilang disebabkan ada seseorang yg telah mencuri mood aku itu... Herm.. napela dia nak bizi bodi sangat tentang aku..?? napela ada jugak orang mcm ni yg aku kenal... padahal dia bukan tahu semua cerita.. aku xpernah citer pun kat dia... pandai-pandai aje dia seolah-olah tahu semua pasal aku...

Ya Allah, tabahkanlah hati aku utk berhadapan dengan orang yang macam ni... Cukuplah aku ditemukan dengan orang macam ni.... Ada sesetengah hal, kita boleh kongsi, tapi xsemua hal boleh dikongsi.... xkan semata-mata nk jadi halwa telinga orang-orang yg xbertanggungjwab aje..??

Entahla.. Allah mengetahui segala-galanya.. niat kita, dan kenapa kita lakukan itu dan ini... Semoga orang itu sedar akan kesilapannya dan berubah utk kebaikan dirinya sendiri.. Aminn..

4 comments:

  1. hehe org2 camtu jangan dilayan..makin bertambah bengang jer nanti.. just enjoy your day jer k.. chayo!chayo!

    ReplyDelete
  2. yup betul tu asrar.. just ignore them n enjoy our day!! ;D

    ReplyDelete
  3. org yg xde kerje, yg busan2.. haa, tu ah keje dia.. huhu

    ReplyDelete

What do U think?