Friday, July 17, 2009

brand new me??... =)


Assalamualaikum...


Hi friends..

Now, I'm home... It's holiday!! Alhamdulillah, bila balik kampung halaman, bolehla aku arrange balik folder2 dlm otak aku ni... biar tersusun sket.. hehe

Em, petang td, aku n farhah spent our time walking at the beach.. around 5.30 pm.. macm
biase, duduk2 atas batu besar, pandang laut, jenguk langit.. best!

melayan kamera di tepi pantai.. hehe

Farhah.. teman sebicara.. hehe

pastu yg paling menarik if kat pantai ni, selain leh tenangkan jiwa kita, kita leh gak buat terapi kaki... tak caye? ha, tgk gmbar ni... ni feveret aku jgak if aku gi pantai... hehe

You must feel it! It's awesome!

It's relaxing..... really!!

Em, tadi aku baca blog izza... mcm2 kisah2 rakan-rakan aku... izza skrg tgh nk cari duit, kumpul duit bnyk2... aku lak??


Em, aku skrg... ntahla.. tgh muhasabah diri... sbb nye terlalu bnyk benda yg berlaku.. sume tu memenatkan dan memedihkan.. dan, aku sedang "renovate' urat2 saraf kat otak aku.... agar x berselirat dgn benda2 yg kurang penting dlm hidup aku..


somehow.. aku berjanji pd diri aku... utk menjadi seorang yg lebih terbuka.... aku sudah boleh terima smua kepahitan-kepahitan yg dilalui dlm hidupku.. yelah, smpai bila aku perlu hidup dlm keadaan yg mana aku rasakan seolah-olah aku ni useless girl... em, ntahla.. padahal, Tuhan ciptakan diri aku sbg seorang yg amat berharga... xternilai oleh sbrapa bnyk harta di dunia ni pun....


Mungkin aku kena lebih tough lg lpas ni.... hehe

berbalik pd kehidupan aku... skrg, aku impikan sebuah ketenangan... ketenangan mental dan fizikal.... keriangan... mcm zman kanak2 dulu.... iye, mustahil utk kmbali kpd kanak2... tp buat apa kita ingin sentiasa dirundung kesedihan sedangkan keriangan itu boleh dicipta?? kan kan??

Aku juga ada bbrp impian... wah, mungkinkah ada yg aku leh kongsi di sini?? hehehe.. xpe2, nanti aku senaraikan dulu... wait for my next post to know them... huhu.. lg pun aku dah penat ni, wpun aku ni hnya kerja TLDM (Tido Lepak Dan Makan- bak kata ijad).. hehe.. tapi, aku pun xtau mane la dtgnye pnat neh...

em, k lah.. got to go!! bye n cau!!

No comments:

Post a Comment

What do U think?