Wednesday, November 26, 2014

Siapaku tanpaMu...

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha mengasihani....

Hari ini... Semua berjalan macam biasa.. Alhamdulillah.. Rutin harian yg tak pernah kosong dgn aktiviti. Saya ni seorang yang memang x boleh duduk diam. Balik rumah ada saje benda y terlintas nak buat. Alhamdulillah. Allah sentiasa pinjamkan kekuatanNya kpd saya, penat balik kerja dan sambung pula tugasan rumahtangga y x pernah habis..

Sekiranya saya mampu. Ingin saja saya di rumah. Pergi ke mana sahaja saya mahu, buat apa sahaja yang saya suka. Pulang menjenguk saudara mara di kampung yang sudah lama tidak saya temui.. 

Tapi.. Apakan daya.. Takdir Allah begini.. Terpaksa di rantauan mencari rezeki.. Terikat pula dengan amanah tugasan y dipertanggungjawabkan...

Ya Allah.. Sungguh.. Kdg2 hambaMu ini penat... Tapi aku mohon ya Allah.. Teruslah membimbingku.. Jgnlah Engkau putuskan rahmatMu terhadapku, suami, anak2 dan seluruh keluargaku... Satukanlah hati kami selalu.... Sesungguhnya ya Allah, tanpaMu siapalah aku....

No comments:

Post a Comment

What do U think?