Monday, February 23, 2015

2015 ;)

Dengan nama Allah yg maha pemurah lg maha mengasihani..... 

Ini post pertama saya pada tahun 2015...
2014 sudah ditinggalkan.... Bnyk kenangan pahit manis yg sukar diungkapkan dengan kata2... Terasa bnyk hal yg mahu dicoretkan di sini tetapi saya tak tahu di mana nak mula... Banyak. Sgt banyak!

Pendekkan cerita. Benda yg paling penting yang saya pelajari pd tahun 2014 adalah nilai kekeluargaan.. Kasih sayang ibu bapa yg tiada bandingan.

Saya berharap. Sgt berharap dan berdoa... 2015 dapat saya lalui dgn tenang........ Semoga kehadiran saya disenangi semua, dan semoga tiada hati y saya sakiti...... Bahagiakan orang supaya kita pn rasa bahagia... Juga erti hidup dengan memberi... Penghargaan Allah y utama... Biar Allah y menilai diri ini, hati ini..... Usah gusar andai kita x dihargai, asalkan kita di "mata" Allah tetap sbg hambaNya yg soleh.. (walau iman ini selalu saja lemah dan tak menentu)....

Aminn... ;)

No comments:

Post a Comment

What do U think?