Tuesday, August 18, 2009

empty.

Bosan pulak di kala ini... Baru ni, aku terfikir nk delete sje blog ni.. tp, x jd.. coz menulis dah menjadi sebahagian hidup aku.. mungkin aku kena ubah cara penulisan kot...

bosan. hidup aku rasa kekosongan... ntahla.. sukar nk diluahkan.... Ape pun, pada Tuhan juga aku kembali.. sedih. ataupun gembira.. Dia tetap bersama-samaku...

Aku mengharapkan sinar bahagia.. aku harap ianya tidak lama lg utk tiba.........

Kadang-kadang.. aku xpaham dengan hidup ini..... kdg2 ia membuat aku keliru..... Apa halnya dengan perngorbanan.. keikhlasan?? aku buntu.... tapi tiada guna utk aku fikir smua itu.. kerana apa yg penting aku harus laluinya..... hidup ini memang begini.. stu misteri.. satu permainan.... tp aku tidak mahu tewas begitu shaja... kalau pun aku mengalah, aku ingin mengalah sbg seorang pemain yg bermaruah!

Bukan mudah utk mengungkapkan apa yg aku rasa... kerana aku bimbang ada yg tersilap tafsir setiap kata-kataku... tp, aku harus jujur..... jujur dlm melahirkan kata-kata......

No comments:

Post a Comment

What do U think?