Wednesday, May 7, 2014

Masa merubah kita ;)

Assalamualaikum pembaca blog layyinul Sutera!! Sihat ke? Last post saya adalah pada 31 Julai 2012... hari ni, semasa saya menaip new post kat sini sudah pun bertarikh 7 Mei 2014!! Wah memang lama kan? Hehe

Itu menggambarkan betapa sibuknya saya.. walaupun dalam hati keinginan menulis sesuatu di sini selalu ada. Sekarang mungkin saya boleh katakan hanya ada satu masa untuk saya blogging iaitu apabila cuti semester, pada waktu malam dan ketika kedua-dua hero sudah tidur..

Ya.. hero kedua selamat dilahirkan pada 1 oktober 2013. Alhamdulillah.  Diberi nama Muhammad Uwais Qushayyi bin Mohd Rohaizad.  Menjaga dua hero yang beza umur yang tak jauh ni ibarat menjaga sepasang kembar lelaki kot? Hehe..

With two little heroes 

My life now. ;p
Saya tersenyum sendiri apabila membaca posts saya yang dulu-dulu. Saya juga tersenyum melihat list blog kawan-kawan yang hampir semua sunyi dan sepi. Sungguh.. masa merubah kita. Sememangnya saya sengaja untuk meneruskan blog ini. Ada teman yang sudah delete blog yang dulu. Oh.. Blog ini sungguh banyak kenangan pada saya. Jatuh bangun ketawa sedih saya banyak dikongsi di sini. Mana mungkin saya buang ia. ;)

Betul. Masa merubah kita. Tetapi ia tak akan merubah kenangan. Kenangan akan tetap ada. Dan tak akan ada kenangan yang sama. Semoga Allah akan terus melindungi sebuah kehidupan. Sesungguhnya segala harapan hanya saya pautkan pada-Mu ya Allah... ;)



1 comment:

  1. Nice blog event this is the first time view it. Waiting for future post

    ReplyDelete

What do U think?