Sunday, October 31, 2010

Holiday!

Assalamualaikum...
hi.. ;)

Saje je nk mengisi waktu lapang.. aku kn tgh oliday skrg.. hehe.. so ada la masa nak mengupdate hr ni... em.. tp act xtau nk citer pasal pe... So far, holiday aku okey la.. rest n relax.. cuma still ada sket mslh y perlu aku setelkan... herm.. xmolah citer kat sini... hidup kita mmg akan sntiasa ada dugaan kn... cuma aku perlukan doa drpd pembaca supaya aku diberi kekuatan utk setiap dugaan yg aku hadapi ini.. thanks.. ;)

em.. selain rest n relax.. aku pn ngah layan citer korea ni.. hihi.. thanx to my best buddy, Izza Adnan yg bekalkan aku bnyk stok2 citer korea.. hee.. skrg ngan layan citer witch-yoo-hee.. hihi.. best gak citer tu.. biase la, citer korea kan citer yg lepak2.. gelak2... hee... tinggal berapa episod je lg nk abis.. nnti aku akan lyn next drama lak.. hee.. emm, bestnyee cuti!! hihi ;D

Slain tu, masa yg aku ada juga aku tumpukan pada insan2 tersayang.. heee.. kalo sblum ni myb agak bizi, skrg wktu cuti so 90% daripada aku adalah utk mereka!! hihi.. lagi 10% tu mestilah utk diri aku sdiri... hee.. sepatutnya lebih bnyk lg y perlu aku spend utk diri sendiri, tp.. yelah... siapalah aku ni tanpa insan2 tersayang kan... hehee

k lah.. stakat ni dulu la aku merapu.. hihi.. sorry la if post ni mcm ntah pe2 ntah.. hee
bye n cau!! ;D

No comments:

Post a Comment

What do U think?