Thursday, January 21, 2010

My Life Here.

Dah lama xmencoret di sini.. hee.. Actually banyak benda yg ingin diceritakan dan dikongsi.. tapi.. ntahla.. slalu xberkesempatan.. hehe

Herm.. hidup skrg...Alhamdulillah... makin teratur dan tersusun... Makin lama terasa diri ini makin dewasa dan smpai satu saat kita perlu melakukan semua benda by our own feet. betul x? herm.. dari segi kewangan, keperluan dan segala pengurusan tentang hidup dan diri kita adalah depend pada kita sendiri... hee... inikah yg dinamakan dewasa??

Em.. kadang2 rasa mcm dah dewasa.. tapi kadang2 terasa jugak perangai masih kebudak-budakan.. hehe.. Tadi, berjalan2 ke cafe blok B utk breakfast.. terover excited plak bergelak ketawa dengan rakan-rakan sekerja lima sekawan.. hehe...

sampai satu tahap, baru tersedar yg kami di sini bukan lagi students.. hehe.. Then masuk library, ada satu benda yg melucukan.. then skali lagi terover excited gelak-gelak.. students yg semacam sebaya buat kami lupa plak yg kelakuan kami di sni adalah terbatas.. ups!! skali lagi tersentak dan mula control sket kelakuan kami apabila ada beberapa mata memandang kami.. hihi.. herm.... apa-apalah...

Tapi.. pe salahnya kan? hee... kalau aku.. dalam satu hari if aku xboleh bergelak ketawa, mesti aku rasa stress.. ntahla... at least dalam satu hari kena bertukar senyum gak dengan seseorang, kalau tak mesti aku rasa hari aku sangat2 stress... aku lagi suka bekerja dalam suasana ceria, tidak terlalu serius dan sempoi saje.. hee.. dan aku bersyukur sangat2 sbb di sini suasana sangat cool dan sempoi... hee

Em.. skrg tunggu masa utk balik... Actually xbanyak sgt kerja di sini melainkan handle program utk kebaikan students aku jugak... walaupun sudah ada tugas2 yg dah di"hitam putih" kan utk aku., tapi disebabkan suasana yg xpernah stress di sini membuatkan aku really enjoy my work here.. ;))

Okeylah.. bnyk yg ingin dikongsi... tetapi ntahla.. xterkeluar plak idea.. heee.. next time i share again k! sowwi lah if ada yg terBUSAN plak membaca.. heee...

Okey.. Dat's all! have a nice day FRENZZZ!!!! ;DD

1 comment:

What do U think?