Tuesday, January 27, 2009

-Pengorbanan-

Assalamu'alaikum.......

First of all, thanks coz sudi singgah membaca setiap baris kata yg xseberapa ini... =)

Kadang-kadang, kita perlu melakukan sebuah pengorbanan utk sebuah kebahagiaan..... Pengorbanan yg kadang2 amat mengelirukan hati kita sendiri... dan juga orang lain...


Dalam kehidupan ini, terlalu banyak yang perlu diambil kira..... Kerana kita dikelilingi oleh manusia2 yg turut mempunyai hati seperti kita..... Kadang2, terluka sendiri itu lebih bahagia daripada melihat orang lain terluka dan susah kerana kita...


Em, ntahla.... hidup ini penuh misteri.... yelah, kadang2 niat kita selalu disalahtafsir oleh yg lain.... Mungkin juga kita terlalu sering melakukan pengorbanan sehingga sampai satu tahap kita rasa kita perlu memikirkan perasaan kita sendiri...

Hidup aku, bukanlah terlalu susah ataupun terlalu senang... tetapi, Alhamdulillah, ujian Tuhan sentiasa menemani perjalanan hidup aku supaya aku sentiasa bersedia dan redha dalam menempuh hidup ini...


Aku harap, aku akan tabah menempuh hidup ini, sampai satu masa di mana sinar bahagia pula hadir untuk menemani aku.. insya Allah...

No comments:

Post a Comment

What do U think?