Friday, September 24, 2010

New post. ;)

Assalamualaikum.. ;)

pekabar sume? da lama Cik Layyinul Sutera xtulis blog.. hee.. sibuk aje memanjang.. ada niat nk mencoretkan kisah2 hidup dlm ni.. tp slalu je xberkesempatan..

Em,,.. minggu ni kat kmpp ada karnival pendidikan dan kerjaya.. Aku plak kena uruskan bhgn cenderamata, sijil2 dan buku pelawat utk para peserta dan tetamu.. kedengaran agak mudah kan? tp sebenarnya bnyk jugak benda2 kecil yg kalau tertinggal bleh jd masalah besar pd mjlis...

Tapi, Alhamdulillah.. bahagian aku dah settle td... sume berjalan lancar.. ;) huhh.. penat sangat.. sume kerja nk diberi pd aku... herm.. memang nasib kot orang-orang baru dapat kerja yg sentiasa lebih... Apa pun, semoga sume urusan akan dipermudahkan... insya Allah.. ;)

Esok pulak, ada kursus profesionalism staf dan pensyarah.. semua kena terlibat.. Alhamdulillah, kerja bhgn aku yg kena siapkan sudah settle.. ;) Semoga esok juga akan berjalan lancar.. ;))

Herm.. 2, 3 hari ni... bnyk sungguh benda yg berlaku yg boleh aku jdkan iktibar. xperlulah aku sebut satu persatu... tapi bnyk pengajaran yg aku dpt...ingat nk kongsi jugak.. tapi tetiba lak mata terasa berat je ni.. hehe

Aku harap dan mendoakan... insan-insan di sekeliling aku sekarang adalah insan-insan yg boleh dipercayai... Aku sudah penat dengan orang yg suka mengkhianati.... kita xakan dapat rasai kepentingan utk mempercayai sehinggalah kita dikhianati.. Na'uzubillah...

K lah, masa utk tido... gudnite.. ;)

1 comment:

  1. sudah lama menunggu post baru di sini.. ;)

    ReplyDelete

What do U think?