Thursday, October 29, 2009

update!.

Assalamualaikum wbt..

Hi friendszzz!! ;)

Malam ni... aku luangkan sikit masa utk update page aku ni.. hehe..

Em.. actually, xde idea pun nk type pe.. tapi, xpelah.. aku citer kan hari-hari aku sbelum ni.. okey x? if xokey, buat2 okey la ye.. hee...

Hari-hari g dilalui.. mcm biasa.. aku masih aku.. seorang aku yang dulu.. diri aku, wajah aku, hati aku.. masih yang dulu.... diri ini semakin matang dan menuju kedewasaan.. Aku bersyukur dengan semua yg dikurniakan ni.. tiada apa yg perlu dikesalkan dengan setiap kekurangan kerana pasti ada hikmah disebalik semua ciptaan Tuhan .. ;)

Sekarang.. aku rasakan aku betul2 sudah bersedia utk berhadapan dengan kehidupan yg akan datang... Aku menemui kekuatan.. mungkin ini yg dinamakan matang? Herm.. dalam setiap doaku, terselit juga harapan utk kehidupan akan datang... Biarlah hanya aku dan TUHAN yg tahu.... yg pasti, aku makin jelas dengan matlamat hidup ini... ;)

Oh ya.. di kesempatan ini juga, aku ingin ucapkan "welcome to my life" kepada geng BADUT yg skrg sudah jadi geng aku juga.. xsangka kita ditemukan juga walaupun aku rasakan saat-saat ini sudah agak lmbat utk menjalin persahabatan baru..... hehe... kegilaan mereka memang mampu membuat rahang pipiku lenguh untuk berketawa.. hee... diharap persahabatan ini kekal selama-lamanya... ;)

Oklah.. aku rasa stakat ni dulu nukilan dariku.... (act xde idea best pn.. hee)

Bye..!!!! ;D

4 comments:

  1. huuu..long time no see..since u have geng badut..at least u'll smile better..ngahahaha -nyte-

    ReplyDelete
  2. senyum sokmo... no matter what happen!! ;)

    ReplyDelete
  3. Jutaan Trima kasih... (kata2 penghargaan dri wakil syarikat BADUT)

    ReplyDelete
  4. You are welcome to my life, geng geng badut..!!! hehe

    ReplyDelete

What do U think?